• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Moda retro: Powrót do lat 90.

Reklamy odbieramy przez obraz oraz ton. Dlatego tak ważne jest połączenie ze sobą tych dwóch elementów, żeby dotrzeć do odbiorcy w pierwszorzędny z dopuszczalnych sposobów. Wizualnie, to marketingi w gazetach, internecie, na ulicach a także przez gadżety reklamowe Kraków. Widzimy je, jesteśmy w stanie przeczytać co dana marka nam proponuje. Te, od których wszystko składa się w dźwięku, to reklamy radiowe, gdzie nie mogą się bronić niczym innym niż muzyka oraz humorystyczne slogany. Czy wobec tego któryś z tych czynników dotyczących reklamy ma przewagę nad drugim z nich? Zależy to wszystko, od nabywcy. Jeden będzie prawidłowiej odbierał dźwięki, a drugi obrazy. Znana muzyka, która dziś będzie kojarzyła się już z produktem, może zachęcić, ale może także zniechęcić. Szczególnie zapaleńców, zespołu, bądź też wykonawcy, który użyczył swojego głosu. To samo z reklamą naoczną, w jakim miejscu bierze uczestnictwo w kampanii, postać o znanym nazwisku. Będzie mieć sympatyków, ale chyba więcej osób, które będą przeciwstawne akcji. Tak więc, jak widać, ostrożność przy planowaniu polityki reklamy zawsze się przyda.

1. Zobacz teraz

2. Otwórz link

Sportowy look: Moda na aktywność fizyczną

Categories: Moda

Comments are closed.